lørdag 3. juli 2010

sommerfuglkort / Schmetterlingskarte

Hei alle sammen,
her kommer mitt første innlegg i min blogg - endelig har også jeg fått en !!
I denne bloggen vil jeg vise dere noe av det jeg lager.
Jeg blir glad for alle kommentarer :)

Dette kortet er det første jeg har laget etter en laaaaaaang pause.
Fikk av snille Ingunn litt brun pyntebånd, og av min snille søster Antje lånte jeg cuttlebugen og lagde sommerfuglen.
Den brune bakgrunnen er forresten en tapet.
*************************************************************************
Hallo,
hier seht ihr den erstern Beitrag in meinem Blogg - endlich habe ich auch einen !!
Hier werde ich einiges , was ich bastele, auslegen.
Schreibt gerne Kommentare, ich freue mich über alle Rückmeldungen :)

Von Ingunn bekam ich braunes Dekorband und von meiner lieben Schwester Antje habe ich mir den Cuttlebug zum Ausstanzen und Prägen des Schmetterlings ausgeborgt. Der braune Hintergrund ist übrigens ein Stück von einer Mustertapete.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar