lørdag 18. september 2010

bryllupskort






Hei alle sammen - ønsker dere en fin helg :-)

Jeg ble bedt om å lage to bryllupskort av kollegaen min. Lagde dem i to forskjellige farger, da jeg ikke visste om det var til samme par(typisk mann - du får ikke mye info ut av dem...) - det første i gul, her brukte jeg noen fine blomster og Cuttelbuggen. Og det andre kortet ble i rosa med fotostempel fra Stampsmith som jeg fikk av Antje :-). Her ble det brukt en Martha Stewart puncher. På begge kortene ble det brukt bryllupsstempler fra Sandra og Sandy - Tusen takk får lånet!
Og en spesiell takk går til Antje som satt halve natta sammen med meg på hobbygruppa på Gulskogen og hjalp meg med inspirasjon og verktøy!! du er en super søster :-)!!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Halli Hallo - ich wuensche Euch allen ein schønes Wochenende :-)

Ich hatte eine sehr kurzfristige Bestellung fuer zwei Hochzeitskarten. Habe verschiedene Farben benutzt, da ich nicht wusste ob es fuer das selbe Paar war. Die erste ist in gelb, hier habe ich mich endlich mal getraut einige Blumen zu verwenden (bin immer so sehr sparsam...)und den Cuttelbug von Antje. Die zweite Karte ist in rosa mit einem schønen Fotostempel von Stampsmith und einem Stanzer von Martha Stewart
Auf beiden Karten habe ich Hochzeitsstempel von Sandra und Sandy benutzt.
Ein ganz spezieller Dank geht an Antje, sie hat die halbe Nacht mit mir beim Hobbytreff in Gulskogen verbracht und mich mit Rat und Tat super unterstuetzt!! Vielen Dank!! Du bist einfach supi :-)







6 kommentarer:

  1. Hei Astrid. Kjempefine bryllupskort du har laget. Likte spesielt godt det siste :-) Ha en fin søndag med familien. Gleder meg til tirsdag håper du kommer, klem

    SvarSlett
  2. wow!!!!!!!!!!!!!!!!!
    du er jo super flink!!
    jeg likte best det første!
    vakkert tekst stempel på det
    klem

    SvarSlett
  3. vet du hvor de tekst stemplene er kjøpt?

    SvarSlett
  4. Hallo Astrid, die 2 Hochzeitskarten sind sehr schön geworden!!! Papierwahl, Blumenzier und der tolle Stanzer ! - hast du super gemacht. B. und E. sind Radfahren ( RAWATA )da habe ich Zeit zum Stricken. Einen schönen Sonntag für euch 4! Mutti

    SvarSlett
  5. Da sind endlich die beiden schönen Hochzeitskarten !! die sind dir super gelungen :)
    LG Antje

    SvarSlett
  6. wow,dette her var fint!:) elsker stemplene!:):)
    Klem

    SvarSlett