mandag 5. mars 2012

SEME Challenge #26



hei alle sammen,

jeg har laget et kort til Stempeleinmaleins sin mars utfordring etter denne skissen:
kanskje dere har lyst å hive dere på??

...................................................................................................................

Hallo,

ich hatte Lust an Stempeleinmaleins` März Herausforderung teilzunehmen:
Vielleicht hast du ja auch Lust??



På innsiden lagde jeg et skrivefelt hvor jeg maskerte siden med en puncher fra MS og brukte den nye mist fra rangers, kantene svertet jeg med distress ink.

...........................................................................................................

Auf der Innenseite habe ich das Schreibfelt mit dem neuen Rangers mist besprüht indem ich einen Stanzer von Martha Stuart als Schablone benutzt habe. Die Kanten sind mit distress ink geschwärzt(blau gemacht *LOL).




på dette kortet brukte jeg følgende .......... ich habe folgende Utensilien benutzt


stempler: kort og godt

promarker: blush, coral, peach, vanilla, sandstone, caramel, cinnamon, cocoa, ruby, antique pink, blossom, yellow, soft peach, pale pink, pear green

glitter: stickles Star Dust

stempelfarge: Distress ink "faded jeans", Archival ink "jet black"

papir: Ladybug and Friends "Little Things", blå bazill

mist: Perfect Pearls Mists - blue raspberry - usikker på om dere ser det, men jeg brukte det som bakgrunn på kortet mitt :-)...weiss nicht ob ihr das seht, habe es als Hintergrund für meine Karte genommen, jetzt hat sie einen schönen metallic look

blomster: wild orchid crafts

diverse spellbinder dies


Ønsker dere en fin uke :-) ................. Wünsche euch eine gute Woche :-)

3 kommentarer:

  1. Søt denne jenta og ja, ser masse glimmermist på kortet jeg :)
    Krysser fingrene for utfordringen du deltar i , godklem ♥

    SvarSlett
  2. kult skrivefelt har du lagd, klem :)

    SvarSlett
  3. Deine Karte ist total niedlich geworden. Eine tolle Idee mit der Schablone vom Martha Stewart Stanzer. Vielen Dank für's Mitmachen beim SEME.

    Liebe Grüße
    von Jay Jay

    SvarSlett