fredag 9. juli 2010

kort med blonde

Da har jeg prøvd å lage et kort hvor jeg brukte blonde ... har sett flere kort hos Ingunn og måtte prøve det også :-)
likte det å leke med det ... så jeg skal kjøpe meg litt mere når jeg drar på ferie, det finns en gammel butikk i hjembyen min hvor jeg bare må stikke innom :-)

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Jetzt hab`ich auch endlich mal eine Karte mit Spitze gemacht - die Idee habe ich von Ingunn :-)
Wenn ich næchste Woche nach Dtl. in den Urlaub fahre werde ich bei "Putzdora`s" bestimmt einiges kaufen muessen :-)


3 kommentarer:

  1. Diese Karte gefällt mir ausgesprochen gut - sie ist so romantisch ! Liebe Grüße von Mutti, ich freue mich schon sehr auf Euch 3 !

    SvarSlett
  2. Hei Astrid. Så flotte kort du lager.Kjempefin blogg du har laga også. Ønsker deg og dine en riktig god sommer, klem

    SvarSlett
  3. Dein Blogg ist klasse!! Und Die Karten superschön!!

    Klem!!

    SvarSlett